جبران ِ مافات!

 

  اه لعنتی ِ آشغال همین دو تا کوچه بی خاطره بودن که توی الاغ ِ هرزه اومدی ریدی توش! حالا کی جرات می کنه بره توی اون کوچه و واسه خودش زندگی کنه!

 هی لجن٬ من نه با خانوادم مشکل دارم نه با دوست پسرم دعوام شده من فقط دلم می خواد کوچه ها رو الکی گز کنم.اونم نه همیشه وقتایی که فکر می کنم یکم عصبانیم٬یکم شکست خوردم٬یکم داغونم... اگه من می خواستم هرزگی کنم می رفتم توی خیابونهای شلوغ شهرمون و به ماشینهایی که چراغ می دن لبخند می زدم!شایدم یه چشمک!

 اینا از من زدن جلو یا من از همشون عقب موندم؟!

یه اعتراف به این گندگی: من توی سال اول دانشگاه سر جمع ۱۵ واحد بیشتر پاس ن ک ر د م!به همین سادگی٬به همین خوشمزگی!

اَه من اونجوری کثیف خوشگلترم!کی این آیینه ی دستشویی رو تمیز کرده؟

 می دونی من عاشق دستبندهای صورتیمم!همین طور کفش صورتیم!دلت سوخت؟! خوب تو هم برو یه چیز صونتی واسه خودت بخر!فکر کنم کلاه صونتی بهت بیاد!

 من در مقابل پسرهایه کلاه به سر کاملا ضعیف النفس هستم.مخصوصا اونایی که وقتی کلاه می زارن کله شونو می کنن توی یقه شون و سیگار هم دستشونه و قیافه شون هم دیده نمی شه و وقتی هم از کنارت رد میشن یه ذره هم نیگات نمی کنن!وای که چقد خواستنی می شن٬مگه نه؟!

-----------------------------------------------------------------------

تولدت مبارک!یه ماچ به این گندگی! ما دی ها٬مخصوصا نیمه دومش٬چقده طفلکی هستیم همیشه موقع تولدمون امتحان داریم!!من یه جشن تولده گنده می خوام! وایسا امتحانام تموم بشه یه جشن می گیرم واسه خودم!شما هم دعوت!

تولدم مبارک ..

یه سال شناسنامه ام بزرگتر شد ان شالله خودمم بزرگتر شده باشم .!

می گن هر کی روز تولدش هر چی آرزو کن برآورده می شه .!

مم . ؟؟؟ اینم آرزوی من .


خدا رو شکر که امسال دی ماه مثل گذشته نبود ...

با تجربه ای که داشتم از چند سال گذشته دی ماه ۱۳۸۵ رو با ترس و دلهره الکی شروع کردم اما خوب گذشت .

خدا . خودت  می دونی  که خیلی دوست دارم و خودم می دونم که بجز تو کسی رو ندارم  و ..

-----

ای بابا . بذار بقیه هم ۲۰ بگیرن . اینجوری که تو افتادی رو کتاب که باید ۲۵ بگیری . تنبل بازی بس ! بیا Up کن . باشه ؟

راستی .....

بیخیال باشه بعدا ..!

سلام .

با اینکه نصف کتاب رو بخونی بعد بری امتحانت رو عالی بدی خوشحال کننده است ...

تولدت مبارک ..

خدایا این هر چی آرزو داره تا تولد دیگش به همشون برسه .!! باشه ؟

جالبه متولدین دی ماه اطرافم زیادن .. همشون و دوست دارم...

از این به بعد کمی سرحال تر باشیم .! باشه ؟؟؟

تولدم مبارک!

اینکه امروز اولین و آخرین مسج تبریک از منفور ترین چهره ی زندگیم بود و اینکه تو اصلا یادت نبود امروز تولدمه و اینکه حالم از همه ی روزهای دیگه بدتر بود و ...همش یعنی اینکه زندگی رو باید همچنان به این ور و اون ورت حواله بدی!

 

 تنها نتیجه ای که این روزها گرفتم :  خستگی ۲ ساعت درس خوندن به اندازه ۲۰ ساعت رانندگی می مونه حتی خسته کننده تر ..

 

آقا بگم خدمتتون که‌:

هیچی بابا بی خیالش ...

 

*: اینقدر دلم برای شر بازی و شیطنت کردن تنگ شده

*: من حسود نبودم اما الان شدم .. چرا ؟؟؟؟ نمی خوام اینجوری باشم .!

۲۶۹-

قبلا هم گفتم من وقتی ناراحتم ترجیح می دم تنها باشم تا اینکه یکی بیاد بهم دلداری بده!

هر وقتم یکی اومد که منو آرومم کنه جز اینکه اعصابمو بیشتر بهم بریزه کاره دیگه ای نکرد! واسه همینه که وقتی یکی ناراحته اصلا نمی تونم بهش دلداری بدم خودمو می زارم جای اون! آخه من از درد تو چی می دونم که الکی می گم بیخیال بابا ولش کن! چی می دونم!هیچی!از دست خودم عصبانیم! اگه چرت و پرت گفتم یه چارتا فحشم بدی آروم میشی!

 الان یه حس خیلی بدی دارم!اصلا بقیه راست می گن که من تعادل روحی ندارم! واقعا هم ندارم!بعضی وقتا مثه امروز یه کارایی می کنم که اگه به خر هم بگی بکن نمی کنه!

  خوب به من چه مربوط که من بی احساسم! وای مامانم اینا! من نمی دونم چی کار باید بکنم که به نظر شما بااحساس باشم؟! به نظر خودم که خیلی هم با احساسم!دیوونم کردین شماها! کارم شده اینکه با خودم بجنگم که با احساس باشم یا نباشم! اصلا نمی خوام نه تو نه هیچ کسه دیگه از من خوشش بیاد اصلا نمی خوام عزیز کسی باشم! من همینم همینی که میبینی! دیگه هم حوصله هیچکیو ندارم!

 من لال بشم اگه از این متن به بعد رد پای کسی توی نوشته هام باشم!

حالا منم و یه بسته سیگاره نصفه! دو هفته امتحان! با یه عالمه شیشه ی سبز که جون می دن واسه شکستن!

دیگه رویا و خیال پردازی ممنوع٬گوش دادن به اهنگهای خاطره دار! ممنوع٬تو ممنوع٬منه بی منم ممنوع!

 از حالا به بعد باید بدو کرد٬دیوونه بازی در آوورد٬اسکیت بورد داداشه رو دزدیو زخمی شد٬باید زنگ در خونه ها رو زد و فرار کرد باید داد ززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززد!

دلم زخم می خواد یه زخم کاری!

 

ذهن مشترک مورد نظر تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد .....

* - نمی دونم این روز ها چی کارم شده  .. کارم شده سیگار کشیدن و بهم ریختن اعصابم  و مثلا درس خوندن ..

* : اون مطلبی که به نظرت قشنگ بود داستان نبود یه دوره از زندگی من بود ....

* :گم شدم تو این زندگی ..؟؟؟؟