Ctrl+U

+چه راحت!یه کلیک چپ,یه clear all!
_زندگی این روزها شده عین هو یه مدیا پلیری که یه trak بیشتر نداره تازه Repeat هم کلیک خورده!
*خیلی راحته! خودت داری سختش می کنی!لازم نیست یه جوری باشی که تموم ناظرهای زندگیت واست کف بزنن!
=دیگه از حرکت مستقیم الخط اونم با شتاب ثابت خسته شدم بیا مسئله رو سختش کنیم!بیا با شتاب متغیر حرکت کنیم یه جوری که هیچکی نتونه انتگرال زندگیمونو حل کنه!

بقیه بحث باشه واسه جلسه ی بعد!

یه دروغ خیلی بزرگ!

یادته؟

یادمه!

اون روز دلم می خواست اون شیشه ی سبز توی کیفمو بشکنم و دستمو باهاش زخمی کنم؛

همون دستی که تو بوسیدیش٬

همونی که می گرفتی توی دستتو می گفتی چقد قشنگه!

دلم می خواست یه کاری بکنم که دیگه بوی تو رو نده.

چقدر بده٬

کاش خاطره هاتم با خودت می بردی.

دیگه الان واسم مهم نیست که دست کی واست قشنگه؛

الان مهم منم و جای خالی تو...

 

حاضرم سر خونم قسم بخورم که واست هیچی نبودم جز یه آدم دم دمی مزاج! حقم داری!

راستی اصلا منو یادت میاد؟!

ولی من اونقدرها که تو فکر می کردی احمق نبودم.من اونقدر بزرگ شده بودم که بفهمم کی دوستم داره کی نداره!

می خوام امشب همین جا پروندتو ببندم!

بهم نخند؛

می دونم یه بار دیگه هم حکم تخلیه ات رو صادر کرده بودم٬

اما این دفعه فرق داره

این دفعه نه تو بر می گردی

نه من توی خیابونهای شهر دنبال ۲۰۶ات می گردم.

پیش خودمون بمونه؛از امشب به بعد هر وقت کسی ازم پرسید چندبار عاشق شدی می گم هیچ وقت!مثه همه! یه دروغ خیلی بزرگ!

 

« معشوق من

انسان ساده ایست

انسان ساده ای که من او را

در سرزمین شوم عجایب

چون آخرین نشانه ی یک مذهب شگفت

در لابه لای بوته ی پستانهایم

پنهان نموده ام»

     فروغ

 

 

به قول یه بنده خدایی :

Fuck Them All

به قول خودم :

کس ننه همگی ..

 

 

 

 

در حاشیه زندگی می کنیم ..

عمقش خسته کننده و احمقانه به نظر میرسه ..!

 

ترجیحا می شینم و فیلم های کلوپ رو نگاه کنم ..!

 

 

۸۰۰۰۰ : باز هم گند زدم .....

 

 

الان اومدم که فقط کس بگم!

فکرم نکنی با کسی دعوام شده یا پریود شدم!

خیلی هم عادی ام!

حوصله که نه بهتره بگم تخم زندگی کردن ندارم!

خیلی الان دلم سیگار می خواد! یه سیگاره هافی!

ادا در نمیارم همینجوری شدم!

دلم می خواد هر وقت که دوست دارم از خواب بیدار بشم

دلم می خواد 1 ساعت زنگ بزنم به یکی و هی چرت بگم! و اونم بگه هوی نادی چته مست کردی؟!

دوست دارم یه هفته نرم دانشگاه!

به جهنم که تا حالا یه جلسه هم سر کلاس فارسی عمومی نرفتم!

به درک که اگه فردا سر کلاس سبحانی نرم آخر ترم بهم نمره نمیده!

به کونم اگه آموزش درس مبانی رو به علت غیبتهای زیادم حذف کنه!

بازم به کونم اگه این ترم کلا حذف بشم! کاش کلا از صفحه ی روزگار محو بشم!

کاش دیشب پرایدی له ام می کرد بعدشم در می رفت!

اصلا عذاب وجدان ندارم!

اصلا هم الکی گریه ام نمیگیره!

اصلا هم دلم نمی خواد برم دونه دونه شیشه های سبزمو بشکنم و دستم رو باهاشون زخمی کنم!

اصلا اصلا!

الان دیگه خر کیفم ..

نمی دونی که چه حالی می ده SmS بدی بعد یک ساعت جواب بدن ..

نمی دونی که چه حالی می ده به زور بخوای بخوابی همچین تا چشمات رو هم بره  گوشیت وق بزنه ببینی  جواب SmS اتِ .  که توش نوشته بگیر بخواب بابا ..

نمی دونی چه حالی می ده بعدش ۲ ساعت تو رختخوابت جفتک بزنی اما خوابت نبره ..

نمی دونی چه حالی میده بری بانک مقدار پولی رو که قرار برای دو نفر بفرستی بر عکس بفرستی ..

نمی دونی چه حالی می ده یه دانشگاه نمره ۱۰.۵ ات رو بفهمن ..

نمی دونی چه حالی می ده اون احمقی که تموم مشکلاتش رو براش حل می کردی ۱۸.۵ بگیره ..

 

اه اه .. همه چی قاطی شده ...!

دیروز نمردم!

امروزم که فعلا زنده ام!

شاید تا شب مردم!

هوم؟!