هه هه

با من اصلا شوخی نکنین.جنبه هم هیچی ندارم

حوصله هم هیچی ندارم

اخمو هم هستم

لجوج و کله شق هم هستم.

تنبل هم هستم

مازوخیسم هم دارم

حرف هم نمی زنم

خوابالو هم هستم

مشروطی هم هستم

ترم بعد اخراجی هم میشم

از فیزیک هم متنفرم

از پسرای خنده رو و مودب هم متنفرم

از دخترای محجوب و با حیا هم حالم بهم می خوره

از ۲۰۶ که دیگه خیلی متنفرم

از احمق شماره ی ۱ بدم میاد

از احمق شماره ی ۲ متنفرم

از احمق شماره ی ۳  هم بدم میاد هم متنفرم

از زن عمو ی تازه به دوران رسیدم هم بدم میاد

از پسر تپل کوچه پشتیمون اصلا بدم نمیاد خیلی هم دوسش دارم

دلم می خواد برم از یه راننده تریلی (از این ماموتا) خاستگاری٬خواستگاری؟ کنم

اگه جواب رد بده می رم از یه مردی که لنج ماهیگیری داره خاستگاری ٬خواستگاری؟ چه می دونم بابا دیگه حالا هر چی ٬می کنم!

خیلی هم من دختر جدی هستم

خیلی هم خودمو می گیرم

خیلی مغرور و از خود راضی و بی تربیت و بی ادب و بی نزاکت هم هستم

خیلی گاو هم هستم

اصلا هم مصمم نیستم

اصلا حوصله فضولی کردن ندارم

به کاره کسی کاری ندارم خوش هم ندارم کسی به کارم کار داشته باشه

الانم دوست دارم با صدای بلند آهنگ گوش کنم خودمم باهاش بخونم

به من چه که بقیه خوابن.

از آدمهای خاکی ااصلا خوشم نمیاد٬یعنی چی آدم با همه بخواد صمیمی بازی در بیاره؟

در حال حاضر هم تعداد آدمهایی که بتونم تحملشون کنم ۴-۵ تا بیشتر نیستن!

غرغرو هم نیستم

گول زنکم!یعنی ...یعنی نداره.همه چیو که نباید توضیح داد

یه روز از یکی خوشم میاد...یه روز بدم میاد...یه روز خوشم میاد.... یه روز بدم میاد

نمی دونم که صبور هستم یا نه اما می گن که هستم

از خرید کردن هم اصلا خوشم نمیاد مخصوصا خرید سو تی ن و مانتو و شلوار و لباس و کیف و زلم زیمبو

فقط کفش خریدن رو دوست دارم

از زلم زیمبو هم بدم نمیاد فقط اگه آدمش پیدا بشه و برام بخره منم به خودم آویزونشون می کنم.

جنبه ی کتاب خوندن هم ندارم.تا یه هفته یا دچار بحران شخصیتی می شم با میرم عاشق شخضیت کتابه می شم.

فیلم دیدن هم همینطور

مثلا دیشب یه فیلم دیدم دختره از دوست پسرش بود شوهرش بود کی بود نمی دونم بچه دار شد حالا نفهمیدم طرفش مُرد یا گذاشت رفت(خوب اول فیلم رو ندیدم دیگه اه حالا هی گیر بده!)خلاصه دختره آواره شده بود حامله هم شده بود و کلی ماجرا بعد بچه اش که به دنیا اومد چقدر حس قشنگی بود.آدم یه بچه داشته باشه که باید بزرگش کنه!باحاله نه؟!

حالا فکر کن...من الان دلم بچه می خواد.

جنبه ندارم یعنی همین !

خوب نادی جان حالا از اول بخون ببین چه موجود دوست داشتنی و گلی هستی!

SIP2004662

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد