این جوری هاست ..

 

میدونی تا اونجایی که من یادم هر وقت رو یه چیزی برنامه ریزی کردم بهم خورده هر چیزی رو هم که به ٪¤*~ حساب نکردم دقیق انجام شده .. 

 

----

بعد کلی نصیحت و ابراز نگرانی :

 

* : آخه تو تو سرعت ۱۹۰ تا به چی فکر میکنی ؟؟؟

- : به اینکه میشه سریع تر از اینم رفت ..

*: برو بمیر ، ما رو باش نگران کی هستیم ..!

 

نتیجه اخلاقی : راست گویی هم زیاد خوب نیست .

 

Empty Words

من الان مثلا باید سره کلاس فارسی عمومی می بودم اما نمی دونم توی سایت دانشگاه چه می کنم!واقعا نمی دونم!

اصلا اینجا رو دوست ندارم!

آدم حس می کنه که یه عالمه چشم دارن توی مانیتور تو مانوور می دن! 

هر دو دیقه یه بارم یکی میاد می پرسه خانوووم کارتون خیلی طول می کشه؟!

منم می گم نمی دونم!

خوب نمی دونم!الافی که وقت نداره!تا هر وقت بشه می مونم دیگه!

این کلاس فارسیه که می گم کلا تا حالا فقط یه بار استادشو دیدم!حذفم می کنه!من که می دونم!اصلا حسش نبود که برم!الانم نمی خوام بهش فکر کنم!دیگه کاری از دستم بر نمیاد!

یکی بیاد من رو از اینجا بلند کنه!!!

این کامپوتره ازم خسته شده دیگه کار نمی کنه!

 

.

دلسردی

 

دلسردی : آدم وقتی دنبال یه هدفی بره اینقدر دیر بهش برسه که وقتی بهش رسید دیگه لازم نداشته باشه ..

 

*: عصر میرم قبرستون شاید کسی رو پیدا کردم که جاهامون رو با هم عوض کنه ..!

 

یه بازی جدید ..

 

حالا که کسی ارزش خوب بودن آدم رو نمی دونن یه شر پا کنم ناپیدا ..

.

خوب به من چه ..

 

آخه نه اینکه تو دورانی که باید این کارا رو می کردم و به فکرش می بودم الکی خودم در گیر کارای بقیه کردم حالا هم که می خوام برای خود خودم زندگی کنم یاد ندارم ..


راستی خدا اگه من جای تو بودم چنین مخلوقی داشتم تو همون لحظه اول سوسکش می کردم هر از گاهی هم با دمپایی میزدم تو سرش که همچین راهنماش گیر کنه دور در جا بزنه ..!

 

 

حقیقت تلخ ...

 

 

 

بزرگترین تفاوت انسان و سگ اینه که اگه به دوتایشون محبت کنی سگ رام و اهلی میشه انسان

شروع به ســـوء استفاده کردن می کنه .....