anyway...

آن روزها رفتند
آن روزهای خوب
آن روزهای سالم سرشار!
.....

بعضی از این کتابا فقط به درد این می خورن که ورق ورقشون کنی و نوار بهداشتی تو, توشون بپیچی و ...


گری*جون حرف ـ اضافی نزن و به گا تو برو!حالا حالا ها باید توی این داشگاه کفتی با اون دوربینهای مدار بسته و پسرهای هیز و دخترای فجیع ش کرده شی و در نهایت سقط کنی!


*گ با فتحه،اکی؟ مرسی

 

این حالت زندگیم اسمش چی بود ؟؟

..

..

..

..

 

آهان یادم اوومد

خر و گل و این حرف ها ..

 

*: گند میزنییم ..

 

 

هوم؟!

ها؟!

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه!

من مُردم!

من همه درسام پاس شد! الان یکی از نمرهامو  که هیچ امیدی به پاس شدنش نبود رو روئت کردیم و با دیدن نمره ی ۱۲ یه شاخ به این گندگی هم در آوردیم و شدیم اسب تک شاخ!یا همون اسب شاخ دار.خلاصه هر چی که شدیم الان یه موجود کمیابی هستیم!

 من الان یه آدم موفق هستم! منتظرم که مجله موفقیت بیاد ازم محاسبه کنه!

 خوب همین دیگه خوشحالم!

با من کار داشتی آره؟ می دونم که منظورت من بودمخوب حالا چی کار داشتی؟!

 

بیشترین مردم , خودخواه ، خود بین و خویشتن پرستن

تو باری بر مردم ببخش و بیامرز

اگر خوش خو و مهربان باشی تو را به انگیزه های  دیگر متهم می کنند

تو باری خوش خو  و مهربان می بمان

اگر کمیاب باشی , دوستان دروغین و دشمنان راستین خواهی یافت

تو باری کمیابی خود را  میباش

اگر شریف و صادق باشی , فریبــت خواهند داد

تو باری شریف و صادق میباش

آنچه را که سالها به کوشش ساخته ای , یک شب می ویرانند

تو باری به کار ساختن می کوش

اگر سر خوش و دل خوش باشی , به حسادت می افتند

تو باری خوشحالی را باز مینه

هر چه خوبی کنی امروز , فردا فراموش می کنند

تو باری خوبی کن , خوبی می کن

اگر بهترین پاره های جانت را به جهان ببخشی , هرگز کافی نیفتد

تو باری بهترین هایت را به جهان می ببخش  

چـــرا کــه تــو این همه را

نه برای کسی

کــه برای خیری برای خود و همـــه کـس می کنی

----

 

 تو آسمون زندگیم ستاره بوده بی شمار

اما شب های بی کسی

 یکی نمونده مونده گار

یکی نمونده مونده گار

ستاره های گم شده

هر شب من هزار هزار

 

* : اما شب های بی کسی .....

 

* : چه روز گندی با هر کسی که کار داشتم نبود .. حتی تو .

 

 

اه بدم میاد از این حالت  .عصبی عصبی , بیکار بیکار

 

چقدر دلم تنگ شده برای پیاده روی های طولانی و بی مقصد

 

* : چند روز پیش هم داشتم می شدم سوژه خبری دوستان و آشناها ...

 

 

دوست پسره برون شهری که هزینه اش خیلی بالا ست اصلا هم نمی صرفه!
دوست پسره درون شهری هم درده سرش زیاده!
نتیجه اینکه این روزها بهتره آدم قید وسایل نقلیه ی عمومی رو بزنه و با ماشین شخصیه خودش حال کنه!

جفت ظلمت!

 تو اصلا پارتنر خوبی واسه دعوا کردن نیستی!

من خیلی شدید به یه آدمی نیاز دارم که باهاش دعوا کنم٬یه دعوایه اساسی! از اون دعواها که توش همه چیز تموم میشه!از اون دعواها که هر چی از دهنت در بیاد به طرفت بگی! ترجیحا طرف در گذشته واست عزیز هم بوده باشه!

 این روزها خیلی کم رنگ شدی٬خیلی ها! خیلی!

عاشق فروغم!

« می توان در بستر یک مست٬یک دیوانه٬یک ولگرد

عصمت یک عشق را آلود!»

خیلی راحت هم می توان!اصلا تو نمی دونی خیانت چه مزه ی گسی داره!!

« ... و آنقدر مرده ام که هیچ چیز مرگ مرا دیگر ثابت نمی کند!»

 ...

 پ ن:بیبنین من دیگه چقده بدبختم!واسه اینکه با یکی دعوا کنم هم باید منت بکشم!

 ........تو این زندگی!